
Willemstad - De Inspectie heeft ingegrepen bij een snèk in Punda. De eigenaar van de zaak in de Pasaatsraat had vijf gasbommetjes ingebouwd in een bankje waar zijn klanten op konden zitten.
Een asbak ernaast gaf klanten de mogelijkheid om er ook een sigaretje bij op te steken. Alle gasflessen zijn in beslag genomen, de eigenaar kreeg een waarschuwing.




































